Berg- och dalbana....

Igår var en av dom bästa dagarna på länge, lön & fredag, träffade goda vänner , pratade i luren med goda vänner planerar min kommande Sundsvalls resa, jag vann pengar på min hockeylott, och jag fick ett väldigt gulligt sms ! helt enkelt en toppendag, idag började lika bra Kaffe med världens bästa Pernilla & sen kaffe med Mickel, då mitt i all glädje fick jag samtal om att kisse Zelda blivit påkörd och nu är i katthimmlen.....
Säg den glädje som varar....Tycker det vore skönt att nån gång få vara lycklig mer än nått dygn !
men men nya tag, som sagt dagen har ju varit heaven and hell som en berg- och dalbana !
Puma & Pernilla !
Puma
Lordi
Mina älskade småtroll känns inte kul att vara ifrån dom i en vecka nu , men tur jag har hus och kattvakter !
I mitt MÖTLEY CRÜE liv har det givetvis hänt lite saker eftersom lönen kommit !
Fick hem den här igår & har beställt dessa (eller förhandsbokat Vince bok)
Idag fyller Patty Schemel fd trummis i HOLE & en gayikon 43 år

Dagens video en av mina favorit låtar just nu,
Till mina kära arbetskamrater dom bästa som finns !

CRASHDÏET - Bound To Fall


Kommentarer
Postat av: sotarlena

Såå fin tallen var superbild. Även finfina bilder på katterna.

2010-04-24 @ 21:42:39
Postat av: Madde

du har så fina katter !

2010-04-27 @ 10:44:55
URL: http://myranii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0