Äntligen igen !!!

Idag var jag & Lizaloop , till Putte & Nettan och hälsade på lille Ville !
Ville Tiger
Lordi har fortfarande ont i sin svans men såret ser ok ut ...men hon får stanna inne några dar till !
Såret e på undersidan av svansen och det fräser till om man rör så här synns det inte !
Vila sår tvått & massa kärlek så ska det nog gå bra !
Förutom Tommy Lee´s (Methods Of Mayhem) cd den 13 maj
och Vince Neil´s Tattoos & Tequila 22 juni
så kommer de några plattor jag ska beställa här 3 av dom ...
Såklart jag ska köpa Courtney´s nya även om hon e enda kvarvarande från gamla HOLE !
MEAT LOAF tror den kan vara det bästa han gjort på länge !!!!
Jag gillade flera låtar från förra men som helhet var den inte så bra !
RATT kära 80 tal ...dom nya låtarna jag hört låter lovande !!!

Ratt - Best Of Me


Kommentarer
Postat av: Mia på Åströmska

Vilken kille, lille Ville! Så söt.. .-))

Hoppas det går fint med Lordi också...

2010-04-07 @ 16:54:19
Postat av: mia

Åhh vilken liten goding! Hoppas blöjor och inlägg kom till användning. SKönt att höra att kissen mår bättre.

Kram!

2010-04-08 @ 08:33:50
URL: http://detarvimotvarlden.blogg.se/
Postat av: Lennart

Men vad hade hänt med missens svans? Var det en olycka eller kanske slagsmål?

2010-04-08 @ 18:54:04
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0