Måndags trött....



Roade mej med att titta lite på Crime tv igår & läste vidare i Ron Jeremys´s bok
"Den hårdaste mannen i showbiz" och hahahaha det här var roligaste textraden hittills..
....
Av en man som legat med 4000 kvinnor ...ja får väll se längre fram i boken på andra bullar !!






Jag har varit på promenad idag oxå , det är ju härligt höst väder ...



Lite kul var det inatt då jag var ute & rökte vid 4 tiden så ,
var grannarna ute och jobbade på gården, inte bara jag som är nattskata!

Nu ska jag gå & shoppa lite & laga mej någon slags middag !

Dagens video en av mina favorit låtar just nu ....

Theory Of A Deadman "All Or Nothing"


Kommentarer
Postat av: Mia

Inte stå så där mitt i vägen!!!!

2009-09-14 @ 16:23:53
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: sotarlena

Hur bär Du dej åt för att få så fina bilder? Alla är ju sååå bra.

2009-09-14 @ 16:43:52
Postat av: Lucas

Man kanske får låna boken och läsa den sen eller??

Verkar ju vara en bra bok om det då hade ändå varit 4000 män...

2009-09-15 @ 12:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0