Hipp hipp hurra , lön idag...


Eldade lite skrot igår..

Allister trivs här & fortfarande verkar ingen veta vems han är ???

Idag fick vi lön & givetvis har jag hunnit shoppa...
 
Mat & nästan stil poäng på kollegieblock med matchande underlägg ?

Hämtade ut min VINCE NEIL poster idag oxå , nu hänger han så fin brevid Mor-mors kort !


Har beställt KAT VON D´s bok High voltage tattoo oxå e ju blider på SIXX i den !


Givetvis har jag blåst hela lönen redan bara på Crüe .... eller NOT , inte för att nån ( läs Pappa )har med de att göra men jag har lagt undan pengar till min Stockholm resa , 9 okt till ja några dar blir jag ju borta iallafall!

Nu blir det middag & spelande på Playray !


Puma som liten & nu...


Over & out , önskar er alla en trevlig kväll !


Kommentarer
Postat av: sotarlena

Oj,oj har Puma varit så liten?! Men söt va` han!!!

2009-09-24 @ 19:51:31
Postat av: mia

Men du, affischen gjorde sig ju bra där på väggen slurp Vi ses imorgon! Sov så gott!

2009-09-24 @ 21:29:28
URL: http://detarvimotvarlden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0