En bra dag !

Även om vädret nu som vanligt inte är det bästa !


Idag var jag Mamma, Pappa & Lisa på hotellet & käkade lunch !
 

Jag & Lisa fick inte vara med på kort , men Raggmunkar & stekt fläsk käkade jag
& det var super gott !

Nu blir det mer kaffe , sen ikväll ska jag titta på IDOL det är ju från UMEÅ ikväll...

I mitt MÖTLEY CRÜE liv så har jag beställt 2010 års kalender & en kult t-shirt !
 
Hittade en så snygg bild på Vince oxå som jag beställt som poster ,
vart jag nu ska rymma den ???


Säger Varsågod till Eva , gulligt sätt att tacka mej på !


Dagens låt till någon helt fantastisk människa säger bara stort TACK till dej !


Electric Light Orchestra - Rock'n Roll Is King


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart får du ändra matvanor, inte raggmunk IGEN????

2009-09-16 @ 19:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0