Lördag & körslaget !

Idag har jag haft en massa kaffe gäster här och kom inte ihåg att fota en enda av dom !!!
Nu ska jag snart bege mej upp till Lisa & Peter för att titta på Körslaget & rösta på Pontare´s kör !

Igår satt jag och laddade in mängder med gamla kort till min hårddisk hittade bla den här och en som jag tror jag haft på bloggen innan som visar mej i mina favvo t-shirts ...

I mitt MÖTLEY CRÜE liv så har jag fått hem..

& fick mail om att årets fan club stuff ÄNTLIGEN e på g ...


Ha en skön lördag kväll mina vänner !


Lordi myser...


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Halloj! Du verkar lika besatt av Mötley Crue som ene sonen är i Scorpions...;P

Själv är jag riktig "allätare" i musik. Håller självklart på Pontare i kväll.

Dessutom älskar även jag katter;)

Ha det gott!

2009-10-17 @ 18:23:53
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/
Postat av: Mia

Sååå bra dom är!!! SÅG du henne??? HÖRDE du henne???? L Är vi groupies eller??? S

2009-10-17 @ 21:30:12
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0