Hemma igen !

Efter en super trevlig semester , har jobbat idag och nu e jag trött ska titta på Criminal Minds sen blir de zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz !!!


Ttack snälla Putte & Nettan som skött om mina små troll, dom blev så glada för råttorna (Leksaks) såklart, och vitaminerna jag köpt åt dom....

Jag har nu gjort 2 saker jag inte trodde jag skulle ..

1. skaffat mej FACEBOOK !!!!
2. köpt en cd skiva som inte är MÖTLEY CRUE, beställde Fleetwood mac nya samlings 2 cd !

Du som frågade vart man kan köpa Mötley zzip hoods jag har köpt mina här ! Fanfire !

Ha en bra kväll alllihopa !


Fleetwood Mac at Ericsson Globe Arena "Globen" Stockholm, Storms 2009-10-10


Kommentarer
Postat av: kicki

Hur får jag tag på dej på facebook, har skickat en inbjudan till en Annika som jag tror var du...kan du kolla om det var rätt.

Ha det gott min vän

2009-10-16 @ 14:01:32
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/
Postat av: Sofia

VA!!! Haru skaffat fb? ÄNTLIGEN!!! Välkommen in i 2000-talet ;-) Ska genast försöka leta upp dig...

Kraaaaaam <3

2009-10-16 @ 15:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0