Så var det dax igen ...

Idag gick det förhands beställa MÖTLEY CRÜE Greatest Hits .... jag har beställt Europa cdn ,
Usa cdn med extra dvd från cruefest & jagar nu vinylen.....


Jag som har varit såååå anti FACEBOOK har nu insett hur otroligt roligt det är , hittar släkt & gamla vänner f.d skolkamrater, party polare m m ja det e jättekul helt enkelt !

Här hemma håller jag på att planera tapetseringen ja den i sej går säkert bra när snälla Bettan ska hjälpa mej men hur jag sen ska placera alla Mötley Lp skivor cds filmer m m ja de löser sej nog jag lär ha mycke kvälls jobb här hemma framöver !!!

Mina älskade missar trivs med nya kattluckan , som bara släpper in dom med hjälp av magneter i halsbanden, lille Allister får sin mat ute ..
 



Det är Vinter likt ute nu !!!



Godnatt mina vänner !!!

Kvällen video en av mina favorit låtar just nu ....


Five Finger Death Punch - Never Enough


Kommentarer
Postat av: sotarlena

Får inte Allister komma in längre? Tur vi kunde fixa kattluckan. Fin bild på den smala vintervägen.

2009-11-12 @ 11:32:02
Postat av: PATRIC

vart har du beställt GH med bonus dvdn nånstanns? den finns la bara i best buy butikerna eller?



mvh Patric

2009-11-21 @ 00:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0