Vindeln hela dagen ...



Träffade min favorit kille  ....


Han med fika hos goda vänner , lunchat me farsan , AG90 eventuellt kommer jag in i början av nästa vecka igen !!!!

Oxå var jag hos frissan och fixade till ögonbryn och fransar..


Puma kom så glatt när jag kom hem ... Home Sweet Home...



Ikväll e de tv 4 fakta tema brott som gäller , tittar inte ikkväll men såklart vore de ju bra om Marlena Ernman går vidare ikväll det blir lite roligare att se schlagern på lördag då ...

Men nu tar vi lite hårdrock en av i Metallicas bästa videos tycker jag !


Metallica - Turn The Page

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh hittat årets första maskrosor, sååå fina.

2009-05-12 @ 22:07:44
Postat av: Snejky

Hej lilla vännen..

Va fina dina ögon blev. de e dax här me & snygga till ögonbrynen. kan ju ej göra de själv, men e så lat så de tar sån tid innan ja väl kommer till frissan...haha

Fattar att de e din favvokille, han e ju för charmig.



Har en utmaning på min blogg, ifall du vill vara med på den...



Idag ska ja bara slappa har ja bestämt. Måste ta ett break i allt pyssel här..

massa varama onsdagskramizzar

2009-05-13 @ 07:32:48
URL: http://ladyzoega.bloggain.se
Postat av: Snejky

Lyssnar inte alls så mycket på Metallica, men denna va helt ok..

Roligt när man får uppslag på musik.

Ha en jättebäst dag, kära vännen.

Varma kramar

2009-05-14 @ 09:17:41
URL: http://ladyzoega.bloggain.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0