Solen försvann...



Men de gör då inte så mycket ....vad värre är...Zelda har inte varit hemma sen igår , om nån ser henne snälla ring mej !



Lilla Puma kom och väckte mej imorrse med ett stolt jamande , jag vaknade och kollade vad hon var så stolt över ...
Hon hade hittat Lordis halsband som hon tappat ute för någon vecka sen ! ååååå så duktig misse ..

Puma & Lordi dom har lite olika sovstilar !



Ikväll tittar jag på TALANG i tv 4 klockan 20.00 då en av syrran Challis bästa vänner är med ...
( Malin Jakobsson från Vindeln ! )

Imorron är det som sagt Schlager fest perfekt inledning på sommaren !
ska hjälpa syrran me de sista förberedelserna ikväll , vi ses imorron ...


Jag hittade en sommar bild i Lisa´s dator några år gammal men tycker den var kul , jag i linne och Farbror Sven i fleece jacka ...


Fick frågan här på bloggen om jag ska se MÖTLEY CRUE på Peace& Love festivalen i sommar , nää tyvärr tillåter inte min ekonomi det ... Men jag åker ju som ni alla vet till Norge Bergen och ser dom där den 8 juni , en hel konsert inte bara en festival spelning , men om nån vänlig själ vill bjuda mej på Peace& Love då e ja me.....





Motley Crue on BONES - Thursday, May 14th! Interviews and Backstage Footage!

Kommentarer
Postat av: Mia

Gott att hon är tillbaka nu då...du ser, inte oroa dig för tidigt L

2009-05-15 @ 16:39:21
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Mia

Du kommer att få jättekul i morron!!! S

2009-05-15 @ 19:35:13
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Snejky

Hejhej, tjejjen..



Slingrar bara förbi & önskar en härlig lördag..

Ikväll sitter vi & kollar finalen..

Tycker de va ett gott gung i Ukrainas låt.

Men vem som vinner, ja de vete gudarna, de blir ju nästan aldrig som JAG vill...hahaha

Ta hand om dig..



Varma kramar

2009-05-16 @ 12:47:09
URL: http://ladyzoega.bloggain.se
Postat av: Siri skywalker

vilken mysig sommarbild på dig och sven!

Hoppas du får en super kul party-lördag idag annika!



pusss!

2009-05-16 @ 15:41:43
URL: http://barbiespussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0