Klart och godkännt !

Blev det idag med utstädningen av huset ...Hyfsat utsikt från huset !

Men jag tror det var länge sen fåglarna där fick någon mat för dom verkar ha börja tugga på mat huset !


Imorrse var jag effektiv ...tog fram utemöblerna och skurade upp dom , så nu får solen gärna visa sej ofta...


När jag kom hem , och öppnade posten hade jag fått paper på att nu kan jag hämta SIXXAN´s aska ...

Ja så jag har hunnit gråta idag oxå ..



Som tur var fick jag ett gulligt sms efter de så nu känns de bättre ...


Men åhhh har jag köpt ciggen har jag väll för fan tänkt röka upp dom ....


Marianne Faithfull - Vagabond Ways

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken härlig låt, men den med Nickelback spelar jag varje dag L Den är sååå bra!

2009-05-07 @ 17:15:09
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Lucas

Va??? Röker du?? Så jävla hemskt! Vi vill ha dig kvar länge länge - sluta med sånt där trams..

Kul att ses iaf idag!



Krtam ende bögen i byn just nu eller?

2009-05-07 @ 23:16:04
URL: http://lucas1962.blogg.se/
Postat av: Lars-Gunnar/Sundsvall

Annica!



Jag har inte rökt sedan september i fjol. Tvärslutade och tog en Läkerol då och då. Gör dig kvitt lasten så lever du eventuellt längre. Min sambo röker och hon VILL inte sluta och jag ser en matkasse värd 350-400 kr gå upp i rök varje vecka.



Och varför modererar du inläggen? Är det någon som varit taskig mot dej? Eller att du drabbats av "spam" eller nonsensinlägg? Du har mitt mail så du kan svara den vähen om du vill. Jag bits inte-:)

2009-05-08 @ 00:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0