Klart ...Nästan iallfall !

Ja nu äntligen e jag klar med alla dörrar i sovrummet oxå, nu önskar jag mej bara en massa pengar så jag kan byta golvet oxå !!!

Nu ser de snart riktigt hemtrevligt ut ...har ju ÄNTLIGEN fått hänga upp lite på väggarna...
 


MÖTLEY CRUE såklart  !!!!

& Type O Negative ...jag har fotat hur snett som helst postern hänger rakt hahahaha


Puma trött efter en heldag ute...

Dagens video till Matmia , tyckte ju du behövde höra lite  BRA musik hahahaha

( TACK snälla för god middag ! )



Gotta Be Somebody-Nickelback

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack själv, min vän...Jaså, du gillade inte musiken jag fått???? S

Den här låten var underbar! Tack, ska vidarebefodras :-))

2009-05-05 @ 08:14:54
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0