En mulen dag...

Idag har jag och Lisa varit hos Putte & Nettan , fick kaffe och god lunch ! Jag tog skogsvägen dit ...nästan all snö är borta nu...


 
Tuppen och hans hönor ...

Putte fick prova "spikmattan" , även jag vi låg inte kvar så länge !!!

Här kommer en lista på  5  skivor jag inte vill vara utan !  ( Jack  du som undrade över min musik smak & Mötley fanns oxå med på den tiden då jag gillade Kim Wilde som mest ! )

1. Mötley Crue " Shout at the devil" 1983

Tycker fortfarande att det är deras bästa skiva, här länk till låten RED HOT !

2. The Plasmatics "´Coup d ´etat" 1982

Grymmaste punk bruden någonsin , hela skivan e så underbar ,jag vet att Nikki Sixx oxå gillar den hehe
här länk till låten STOP

3.Hole "Live through this" 1994

Upptäckte Courtney Love och Hole med denna underbara skiva , åkte sen och såg Hole 2 ggr i London en i Hultsfred ,
här en länk till låten VIOLET

4. Metal Church " Metal Church" 1984

Jag hittade ett kassett band på marken omärkt med denna skiva , tog några år innan jag hittade den på cd men den e de bästa dom gjort !
Här en länk till min favorit låt  HITMAN !

5.Kim Wilde "Kim Wilde" 1981



Hennes klart bästa skiva , lyssnar på den än idag ....
Här CHEQUERED LOVE

Kim Wilde Chequered Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så nu har du testat den så berömda spikmattan...L

2009-05-05 @ 20:50:04
Postat av: Lizaloop

hihi En Lisa på skivor du inte vill vara utan..!

Vince är galen idag, han har fått tillbaka sitt kattungebeteénde, det regnar ute och han är uttråkad. Nu ska jag snart fortsätta måla!!

2009-05-06 @ 08:41:59
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0