Onsdag igen...

Idag ska jag Lisa & L8 på utflykt...
 

Igår var jag hos Lisa och käkade lunch med henne Putte Nettan & Lars , sen blev det middag hos L8 med massor av folk..Fredde Alexandra ,Jag och Morgan (som vanligt) Sture Marianne och Lars , jag åt för första gången i mitt liv  Chili con carne, det var toppen gott..


Sixxan

Jag & L8

Och den snyggaste bilden Morgan !!!

L8 har fått mej att inse att ålderstecknen börjar visa sej i form av rynkor ...
 

Ja de hade jag då aldrig sett men va gör de ....

Dagens video till Mat Mia jag lovar komma och hälsa på dej nån dag !


Tina Turner Steel Claw

Kommentarer
Postat av: Mia

Inte åldersrynkor....bara skrattisar! L

Vad du är gullig!!!! Kram!!!

2009-03-11 @ 11:59:13
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: kotten christel

fast den tar jag också till mig :O)

2009-03-14 @ 16:58:11
URL: http://kottenliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0