Mindre än 3 månader till Mötley i Norge

Nu kan nedräkningen börja... Sen så ska vi ju på Nordic Rock i Umeå 29/30 Maj med Whitesnake,H.E.A.T, Jorn Lande & Björn Rosenström... Känns kul med så mycke att se framemot...

Snart åker Morgan ut och jobbar igen ,få se vad han har för frisyr då han kommer hem !


Igår kom Lisa och bjöd jag och L8 på lunch Tacopaj, så gott !



Mina katter e supernöjda att kattluckan är hel igen..


Nu ska jag göra mej redå för lunch hos Lisa ...

Lisa´s blogg finns all information om då "brorsan" & Monkan ska vara med på roomservice

25 mars kl. 20.00 på TV 5

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Tycker Morgans ka fixa den där frillan, den var riktigt snygg!

2009-03-10 @ 14:36:27
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Mia

Men ååååå, fasen vad kul!!!! Jag unnar dig verkligen det, att åka dit L

2009-03-10 @ 15:18:39
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0