T R Ö T T

Ja det e nog bara förnamnet på vad jag är , men har man inget vett att gå isäng itid och sen jobba , efter mitt crue äventyr så skyll mej själv jag vet !!!

Nu ska jag iallfall försöka ta de lite lungt ikväll , umgås med mina små missar och Zelda till och med är hemma !!!


Jag köpte ett turne program & en t-shirt på konserten.. & en norsk dagstidning dagen efter dom fick bra kritik i den *L*

               


Måste ju bara säga GRATTIS till min kära vän TOMMY i Danmark som igår kväll i Köpenhamn såg MÖTLEY CRUE för
100 gången , dom hade sagt de på scen och grattat , han fick värsta aplåden av crue och publiken så kul !

GRATTIS VÄNNEN !!!

Det har varit mycke Crue nu men såklart , jag har fått hem förstoringar på korten av mina möten me dom idag ska nu bara fixa ramar ...

Imorrn e det fredag HURRA !

Dagens video till er alla som inte var me MÖTLEY CRUE LIVE  BERGEN !



Kommentarer
Postat av: Vanja

Hej! Helt fantastiska bilder och gud vad underbart att du fick träffa dem! Vi var och såg Mötley i Köpenhamn och Tommy gick fram och snackade med Tommy på scen och kysste hans bandana! Vi har det filmat! Helt underbart var det att se dem och jag ska helt klar se dem igen!

2009-06-11 @ 21:14:38
Postat av: Lizaloop

middag här på fredag

2009-06-11 @ 22:34:32
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Snejky

Jag e så glad för din skull kära vännen. Att du fått se dina favvosar.

Själv ska ja jobba på ms.fest i helgen. Det brukar komma ca 500-700 gäster så de blir många att underhålla me mat/bärs.

Men tälta.....hahaha, hoppas bara på att de blir uppehåll.

Men attans kul ska de bli, en massa härliga människor & bra liveband. Så de blir ös....

Massa kramisar

2009-06-12 @ 11:43:13
URL: http://snejkybloggar.blogspot.com/
Postat av: Mia

Lyckans Tommy!!! L

Ja, du också förstås :-))

2009-06-12 @ 17:21:42
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Julia

Fan va coolt! jag stod inte långt ifrån honom :) men han som fick flaskan var på andra hållet så skippa min förra fråga :)

2009-06-26 @ 14:20:07
URL: http://vartnyahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0