Fredag kväll...

Oj vilken dag , men jösses vad jag somnade fort igår halv nio och sov till 6.45 imorrse nått typ av rekord den senaste tiden !

Idag har jag jobbat & på lunchen han jag med att vara med och avtacka en f.d arbetskompis...

Gunborg
 

Efter jobbet bjöd Lisa på middag och vi Grattade Fredde som fyller år imorrn, GRATTIS GUBBEN !
inget paket från mej , men som du vet har jag inga pengar....Sorry ! Present  kommer senare...


 

 


Tack för gott fika & god mat !

Nu tbx till mitt Mötley liv, måste ju visa vad världens bästa Morgan köpte till mej i Japan !!!

Tack snälla du, kunde inte fått nån roligare present !

Min kära vän som ni alla känner vid det här laget Tommy har skrivt om vår Norge resa på sin sida kolla in den AMAZING e bara förnamnet !

Kvällen video till min röst i natten !

Sisters of Mercy - When You Don't See Me

Kommentarer
Postat av: Mia

But, you DO exist....!!!

2009-06-14 @ 07:13:28
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: siri skywalker

Åh, tack! vilken frän frilla din kompis hade!

Hur känns det nu efter resan?

Oh yes, courtney love är så fiiiin!

Kram!

2009-06-14 @ 10:25:08
URL: http://barbiespussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0