3 Dar kvar till Mötley i Bergen ...

Så skönt de känns att det är helg , måste bero på att jag får jobba nu .... ikväll ska jag bara ta de lungt , eller ja så e iallfall min plan...



Jag har hittat Set listen från MÖTLEY CRÜE ´s spelning i Ryssland  ( tack John  min Crue vän )....&  Hurra min favvo låt  "ON WITH THE SHOW" e med igen , ska bli grymmt att höra den live ...

01. Kickstart My Heart
02. Wild Side
03. Shout At The Devil
04. Saints Of L.A.
05. Mick Mars pilit na gitare/ Live Wire
06. Too Fast For Love/On With The Show
07. Tommy Lee prygaet v zal
08. Muthafaka Of The Year
09. White Trash Circus
10. Don't Go Away Mad
11. S.O.S.
12. Primal Scr.
13. Looks That Kill
14. Girls, Girls, Girls
15. Dr. Feelgood
16. Home Sweet Home

Bilder från spelningen hittade jag oxå..






Åååååååååååååååååååå så bra de kommer bli ...har min pack lista klar oxå ....*L* !!!

Tro ja fick me allt ...ja men lika bra att ta passet vet ju aldrig vart man hamnar .....
 Så Carro e´ jag  inte på plats på onsdag ha ja följt me Crue till Danmark ....


Mötley Crüe - On with the show live

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Ha det så kul:) Själv laddar jag för Rockstad Falun:)

2009-06-06 @ 08:35:27
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Mia

Skrattar..... S

2009-06-07 @ 12:25:19
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: elli

On with the show är min favoritlåt också faktiskt :)

Kul att nån mer tycker det!

Brukar läsa din blogg dagligen faktiskt, och jag kan säga att jag är LIIITE avundsjuk på din Mötley-samling!



Hare gött!

/Elli

2009-07-15 @ 16:03:29
URL: http://primalscream.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0