Onsdags Party

Jag e bjuden på vindrickarkväll hos syster Challis , men jag hoppar den ska ju jobba imorrn...Måste vara vuxen poäng på den meningen !!!!! jag passade på att luncha hos syrran istället utan vin *L*
Önskar er alla en trevlig kväll....

LOVIKKA
 
Lars & Challis


Brorsan var och hämtade hem Zelda igår kväll och nu har hon varit hemma hela dagen ,
hon kom och mötte mej efter jobbet ...jag e impad !!

De var kalas bra på Rockster stundvis idag !!

Nu ska jag fixa lite middag , och gå ut i solen och käka ...


Madina Lake - Never Take Us Alive /w lyrics

Sometimes I feel like I'm from another world,
And everything I want in life seems impossible.
Cause people they'll tear you apart.
But in the bottom of our hearts,
The dream's alive inside.
And we won't forget. .....

Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Ska till Tanto och Prajda lite... Fast det är ganska sent nu.

Typiskt!

Lycka till på jobbet imorrn! Vuxenpoäng till dig!

=)

2009-07-29 @ 23:07:32
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0