Lite tomt blev de nu...

Tummen upp för familjen !

Zikkan Monkan Krille & tim innan avfärden till S-holm, så tomt de blev här hemma !!!

Igår var dom ( zikkan & Monkan) på Dollarstore , jag skickade me en shopping lista & HURRA
äntligen har jag fått korten från mina möten med SIXX; LEE & NEIL inramade & på väggen !


Jag hade fått en ny duk till mitt partygarge , med stjärnor på tack snälla ni *L*


Solen skiner idag oxå helt otroligt , jag borde nog gå ut ett tag ,
kaffet har klarnat nu och röksuget i mej skriker så... UT I SOLEN ,
& sen eventuellt gå en sväng och hämta min lilla slyna ....
för hemma e hon då inte !!!

This one goes out to the one i love...

TAKIDA "WHAT IF"

You always tease me with your look
Youre nothing like an open book
I just want you to say, call on my name
What if the sky were alone
No stars there will be
What if you were on your own?
Thats not meant to be

I dont wanna see you with someone
I just wanna be that special one
Why dont you let me in your life
I could be one big surprise
I set your fire, I make your wish
I just want one more kiss....

Kommentarer
Postat av: sotarlena

Ja äntligen kom sommarn tillbaka. Suttit ute på dagarna och mått gott.

2009-07-30 @ 21:36:07
Postat av: Lizaloop

Du behövde ju inte hämta Zelda, hon var och häll storkalkonen sällskap, hon är så snäll så!!

hUR LÄNGE HAR DU JOBB NU DÅ?? OJ JÄKLA CAPS LOCK...

Så ja...fixat!

2009-07-30 @ 23:28:50
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Snejky

Hejhej..

Hoppas allt e gott.

Önskar dig en härlig helg, tjejjen..

Kramen

Postat av: M som i Mia

Speachless...Och du kan aldrig gissa var jag sitter nu????? Äsch, det kan du ju visst.... ;-)

2009-07-31 @ 19:46:58
Postat av: Tobbe

hur fan fick du träffa grabbarna!? jag e så jävla avunsjuk :O är oxå et stort crue fan<3

2009-08-08 @ 12:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0