Rock n roll ....

Mycke Rockband blev det i helgen....

Fredde the rocker ,Gene wannabe :)

Morgan rockade fett ett tag, när han sen somnade medans han spelade var de dax att gå hem tyckte han !!!




Jag och L8 lyckades då riktigt bra,& höll ut längst som vanligt ....98 % fick jag och L8 99% på Hard låten "living on a prayer"  (vi kan vårt Bon Jovi)

Idag har jag och Morgan varit i Vindeln en sväng, nu blir det lite hushålls arbete.

Min syster Challis har idag varit och träffat Drottning Silvia , hon har nu avslutat sin utbildning som Silvia syster.
Lizaloop var givetvis med och fotade blider lär komma på hennes blogg då hon kommer hem,rykten säger att även lille Leonard fick hälsa på drottningen!


Dagen video till min Dr.Phil ( du vet varför hehehe )

Cradle Of Filth - Stay

Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Har massa metal o rock recensioner du kanske vill kolla in, kommentera gärna om du hittar nåt du gillar eller inte gillar!

2009-01-19 @ 17:29:44
URL: http://metalnallen.blogg.se/
Postat av: Mia

Hard rock café...är det det varje helg i Hällnäs??? L

2009-01-19 @ 19:32:21
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men såå snygg Fredde va :)

2009-01-19 @ 21:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0