Vindeln

Idag har jag tillbringat dan i Vindeln, hälsat på en god vän & fikat,lunchat med farsan & träffade Challis och Leonard och mamma oxå och bäst av allt AG90 !

haha kolla RVS tröjan !!!


Så fin han blev i min mössa !


Igår såg jag film bland annat Aimee&Jaguar, den var hyfsat lite väl lång bara, men sen såg jag en bra film ,fast det var en romantisk film så gillade jag den ....Tror det är den enda flatfilmen jag sett med lyckligt slut !


Önskar er alla en Trevlig Helg & till er alla som ska på AC/DC rocka fett ...Zikkan du slår väll en signal ikväll ????


ACDC - anything goes

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad skönt det låter, när du säger att du ska vara glad över det onda i ryggen!!??? NOT!!! Även om kotknackaren har sagt det :-))

2009-02-20 @ 18:37:51
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: sotarlena

Hi hi hi det såg jag inte från början, tjejerna håller varann i handen!! Det var ett bra foto.....

2009-02-20 @ 20:32:36
Postat av: Snejky

Ojoj, va ja hade velat gå & rocka till Ac/Dc...

Jag hoppas du har en riktigt mysig helg, kära vän.

Massa varma kramisar..

2009-02-21 @ 00:51:17
URL: http://ladyzoega.bloggain.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0