Öm men glad...

Det blev inget film tittande för mej igår...

 L8 ringde och bjöd mej på Tacogratäng ( så gott )  Fick rådet att ta mej en whiskey och slappna av under kvällen , men nu e de så att jag och whiskey går inte så bra ihop, fick en treo av L8 istället !!! det började kännas i kroppen att jag träffat kotknackaren tidigare på dagen,han sa oxå att jag skulle vara glad om de började göra ont , så glad  som aldrig förr !spenderades kvällen med att titta på favorit serie mördaren Dexter.

Imorrse var vi vakna tidigt och tittade på Hammerfall på tv4´s morron tv , dom körde 2 låtar från nya plattan "No Sacrifice,No Glory" ,ska lyssna igenom hela under dagen de lät inte toppen live ...

Idag kom så ÄNTLIGEN papper från A-kassan att jag är berättigad en ny stämpel period , Hurra, när jag sen kom in i hallen hade katterna haft race...lampa,blommkruka telefon mm låg i en ända röra på golvet,hmmm bara att städa upp.

Nu var de dax för lunch ,halllåååå i kylskåpet där fanns lite spagetti att värma upp och ett paket bacon, det visade sej att spagettin var oätlig och baconen innehöll benbitar,rensade ur baconen och gav till katterna, kastade spagetting & hallååå frysen där fanns lite pytt i panna att steka upp, sagt och gjort....under tiden gick jag till datorn !

Nu e de Nikki Sixx som hamnat i blåsväder enligt pressen ...han kastade ut en vattenflaska i publiken som sen en tjej slängde tbx på honom och han blev förbannad.
Värsta rubrikerna och jag skyndade till Nikkis myspace där ber han så mycket om ursäkt för de...

men va e de som låter SHIT pytt i pannan, ehh de blev väldigt bränd pytt till lunch !

Ja men tbx till Nikki herregud så löjliga rubriker,alla ni som känner mej vet hur lycklig jag var åt Nikkis fimp jag fick i Globen 2007 , så på mej får han då kasta vattenflaskor hela kvällen nu i norge i sommar.

Nu ska jag koka kaffe och se filmen jag hade tänkt igår.

Och givetvis glädja mej åt smärtan i ryggen !

Tack L8 för Middan !




Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Nyhetsmorgon låter alltid illa. CD:n låter grymt.

2009-02-19 @ 21:52:00
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Lizaloop

Hur tar du dig till byn idag?

2009-02-20 @ 10:53:19
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0