Lördag 19 december

Det är kallt idag oxå men "bara" -13, julen närmar sej med stormsteg, jag har noll och ingen julstämmning, men jag är inte så för julen så det gör inget....
Solen skiner & jag väntar kaffe främmande.....
Fler julkort har jag fått oxå jag som inte skickar ett enda men TACK allihopa !
Jag har då redan fått dom bästa julklapparna av mor & far pengar till SONISPHERE FESTIVAL för att se MÖTLEY CRÜE mfl & pengarna räkte oxå till REST IN SLEAZE festivalen ska bli hur kul som helst, så nu e det mycke att se framemot ....efter jul åker jag till min älskling i Stockholm.Se CRASHDIET i februari ....
Nu e jag LYCKLIG !
MICK MARS  har ju jobbat med dom....
NIKKI SIXX har snart premiär på sin radio show
Sixx Sense with Nikki Sixx, mer om det här...
Ha en Trevlig Lördag allihopa !

Crashdiet - I don't care  Feat. Mick Mars guitarist of Mötley Crüe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0