Torsdag snart helg & semester...







På lunchen idag han jag hem till morsan och träffa Leonard ...han ville inte vara i min famn men i mor-mors går de alltid bra !


Lille man älskar vinbär och de finns det gott om hos mor.


Såg den här artiken idag i aftonbladet ...mmmm ja vad säger man i frysen NÄÄÄ SKULLE INTE TRO DE VA?????


Nu händer det grejer här på gården jag som e så bortskämd att knapt ha några grannar här , nu verkar dom ska utöka sitt space här ....

eller var det en stuga till mej att förvara alla MÖTLEY CRUE ÖL i ???

PUMA softar i köksfönstret !


Jace Everett - Bad Things

I don't know what you've done to me,
But I know this much is true:
I wanna do bad things with you.
I wanna do real bad things with you.....

Kommentarer
Postat av: sotarlena

Vilka vackra sommarbilder, sista för sommarn!!

2009-08-28 @ 11:19:49
Postat av: Mia

Haha, jag trodde dildon orsakade blodbrist....!!

2009-09-05 @ 18:14:50
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0