Tjoho vilken dag ....

Har hunnit med massor , först 2 Crue nyheter i mitt samlar liv !
 

Fick hem boken äntligen & shit fick hämta ut den ...1,7 kg vager den sååå fina bilder i den !

Sen så har jag beställt och betalat Theatre of pain öl låda  och betalat shout ölen , kort på dom så fort jag får ...
     de kostar att vilja spela i den stora crue ligan !

Sen idag var jag effektiv och försökte med en ny uppläggning av mina jeans ..nog för att plåster tejpen funkat ...so far !

Textil lim få se hur de funkar !!!

Sen bar det iväg till Umeå med mors fars ...

shoppat allt möjligt , rumsmatta, hallmatta lite käk m m


Nu e de skönt att vara hemma pust ... nu väntar tema:brott på tv 4 fakta !



Ha en trevlig kväll allihopa !

Kan tillägga att jag var ensam i sängen då den brakade !!!!


Tiger Army - Lovespell

Kommentarer
Postat av: siri skywalker

Ännu mer mötley grejer? du måste vara deras största fan!! Textil-lim, det var en jävligt bra idé!



<3

2009-08-25 @ 23:50:06
URL: http://barbiespussy.blogg.se/
Postat av: Vera Pain

Nå...Ensam...Hm inget skoj, fast du har ju dina hærliga katter som håller dig sællskap...:)

Du e dig lik;-)...Lite kortare hår bara, fast jag ser att du har fått en ny Tattoo på din andre arm;-)!..Den ser riktigt cool ut...Annars e du som jag minns digler kært



Pain

2009-08-26 @ 08:55:49
URL: http://verapain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0