Shoppat igen ....

Inte någon Mötley Crüe pryl , men ett skåp att förvara crue prylar i ...



Nu väntar jag bara på hjälp att hänga upp det , blev ju rätt tomt utan en del av lp skivorna , men lugn nog ska jag hitta plats åt dom igen ...

Här en liten del av dom alla......


Nästa inköp blir helt klart en bärbar telefon , just nu hänger jag ut genom fönstret & röker , de går ju lixom inte surra i luren utan att blossa...

Nu har jag kokat kaffe , dax att bränna lite nya cds , & ladda inför imorrn FREDAG whhhooooho !!!!



Igår hörde jag en så bra låt  !!! hittade den på youtube ....& inatt hittade jag hela cdn Sick Puppies " Tri-polar"  sjukt bra !


SICK PUPPIES " YOU´RE GOING DOWN"

Kommentarer
Postat av: sotarlena

Snyggt furuskåp.

2009-08-06 @ 20:14:47
Postat av: Mia

Riktigt bra!!!

2009-08-06 @ 20:47:25
Postat av: Tabba

Tjena,

Ville bara ge beröm ang din blogg, skit skoj att följa den, även jag tycker att crue är kungar, undrar om du kund maila din screen saver till mig har tyvärr inte den bilden, o den verkar hur snygg som helst. ha det o sluta inte blogga



Tabba

2009-08-07 @ 15:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0