Lördag .....& kvällen e ung !



Har hunnit med én sväng till Vindern , kaffe gäster ...

Världen bästa Mia var förbi ...& nu e middan klar ...




Nu väntar en lugn kväll för imorrn blir det jobb ... Ha så kul alla Party djur !

Avslutar med ännu en list jävel *L*


Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Oj vilka svarta ringar under ögonen ...
Hur mycket kontanter har du på dig?
100kr
Vilket ord rimmar på "test"?
fest ehhh eller ???
Favoritplanet?
pluto
Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
min mobil e rätt antik men den blinkar då de ringer )
Vad har du på dig på överkroppen just nu?
t-shirt 
Vad är det för märke på skorna du har på dig?
adidas
Vad var det senaste som fick dej att skratta:
Mia
Vad gjorde du klockan 2 i natt?
tittade på cnn
Vem skickade det senaste sms:et till dig?
Mia
Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
vem bryr sig? 
Vilket uttryck använder du mest?
what ever ?
Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
nja de bloggar jag inte om , men mina katter säger jag de till varje dag
Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
sak va fan ..lordi kom just in så henne ..
Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
ingadroger eller .. eller vin och cigg
Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
ha ha ha , den var gammal, det är digitalkamera som gäller!
Vilken ålder har varit bäst hittills?
tja nu kanske
Din värsta fiende?
jag själv
Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
jag & nikki sixx
Vad var det senaste du sa till någon?
puss puss  
Vilken färg har din jacka:
svart me crue tryck
Vem var senast arg på dig?
 ja inte den ja trodde skulle va iallfall ...
Vem umgicks du med senast?
Pernilla & putte & Mia  
Vilken sida sover du på?
ehh magen oftast men me  katt som sällskap e de lite blandat!
Vad blir ditt namn baklänges:
akinna 
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus:
5 dagar (eller om de var 4) 
Hur tar du dig till jobbet?
åker me super snälla Bettan  
Vad gör du när det regnar:
spelar i datorn eller häckar i garaget å röker
Vad har du för startsida på internet:
aftonbladet 
Vem ringde du senast:
Mia
Godaste drickan till frukost?
kaffe, kaffe å kaffe 
Första sporten du gick på: 
hockey skulle jag tro minns inte
Vilken tv-serie är bäst:
THE L WORD 
Vad är du mest rädd för i hela världen:
såklart att något ska hända nära och kära  
Vad har du för färg på ditt påslakan:
lila
Vad ska du döpa dina barn till:
kommer inte få egna så ja döper mina katter istället *L* 
Kan du ditt mobilnr utantill:
nja inte så bra  
Senaste lästa bok:
monster ?
Vem kramade du senast:
Mia
Vad åt du senast?
en hård macka  
Vilka språk talar din mamma?
svenska 
Vilka länder har du bott i?
bara i Sverige
Hur bra är sin syn?
jag ser allt och lite till    
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?    
dom e upptagen         
Var är dina syskon just nu? 
ingen aning eller Lisa tror jag jobbar !
Vilken tid gick du upp imorse?    
halv 9 ochg de e helg hmmm

Är du kär just nu ?   
JAAAAAAAA ...
Kommer du ihåg den senaste du hånglade med & var ?
jaaaaaaaaa klart jag gör var , ja här hemma ...
Vad ska du gör nu ?
gå ut och röka ....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0