Blåkulla...

Idag har jag varit in till Vindeln en sväng, shoppat de nödvändigaste kattmat och cigg !


Var även och vägde lite guld, tycker det är mer än dax att sälja ut mitt gammla skit liv nu hahaha
hoppas kunna få in några kr på det...


Verkar som det blir en hel del folk på påskfesten såååå kul , ikväll kommer Gempa och hennes kusin, Pernis e på ingång osv ......Men festen börjar ju imorrn med blåkulla färden ...



Jag hittade en så cool bild på Tommy Lee jag hoppas verkligen han har med sej de coola pianot som e målat med hans tatueringar till Norge.


Nu ska jag fixa lite käk ...

AG90 önskar dej en Trevlig Påsk !

Dagens video till min Dr.Phil .....


Disturbed -The Night

Kommentarer
Postat av: Mia

hHa en riktigt mysig påsk!! Jepp, jag var förbi när jag åkte från jobbet, bara en chansning L

2009-04-08 @ 16:19:33
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Snejky

Ja, ja håller me...Då om nån gång måste man ju bege sig ut...hahahaha.

Önskar dig & de dina en underbar Glad Påsk...

Dax & bege sig till Blåkulla snart..hihi



Varma kramisar

2009-04-08 @ 18:30:20
URL: http://ladyzoega.bloggain.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0