Yeah i´m still alive...

Eftersom min kamera strular så , gjorde jag en utmaning idag det var ju ett bra tag sen sist, (Matmia jag tog en av dina äldre, eftersom jag varken har handväska eller bil !!!! )

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: helt ok ...

Favoritgodis: lakris 


Är det nåt du absolut inte äter:
 isterband

Kläder just nu: jeans , t-shirt

Musik just nu: Metallicas nya

Vad sa du senast: hej till alla katter då jag kom från jobbet!

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: ingen aning,!

höstplaner: tatuera mej igen ...


Är du bra på matte: ehhh NÄÄÄ....

Fisk eller badkruka: Fisk, oftast 

Saft eller alkohol: Alkohol

....;-)

Längd och vikt: 1,56 ...ingen aning har ingen våg men 50 nått..

Hur många kuddar sover du med: 6 om jag sover i sängen 2 i soffan !

Favoritväder: sol


Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig? Cigg mobil snus!

Spelar du nåt instrument: Nej, eller jo alla i rockband *L*

Morgon- eller nattmänniska: Natt

Sparare eller slösare: slösare

Vem är viktigast för dig: Någon som Vet de, och katterna såklart !

Bästa film: Andarnas hus & American history x

Tror på liv på andra planeter: Varför inte

Kommer du ihåg din första kärlek: jepp..

Älskar du henne/honom fortfarande: Nej

Har du några homosexuella vänner: Jaa  Lucas & Lars såklart

Tror du på mirakel: Absolut!

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja

Ser du dig själv som tolerant mot andra: Oftast

Ser du på kärleken som ett misstag:
 Nä

Hur många barn vill du ha när du blir stor: haha när ja blir stor fortfarande inga


Bio eller promenad: Promenad,

Är du kittlig: JA

Snarkar du?
 Tydligen så gör jag de

Rädd för insekter? Nej, men spindlar

Äckligaste insekten: spindlar...

Största svaghet: Konflikträdd

Det här är jag bra på:
 Mitt jobb, helt klart !

Bästa bok? The Dirt
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Hehe vara osynlig !

Chips, morötter eller godis? Chips helt klart

Pizza eller hamburgare? Pizza

Skriver du dagbok? Nej nej nej jag bloggar ju de räcker ..


Har du nån flickvän/pojkvän? Ja

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har ju massa tatueringar fler blir det och piercings har jag ju också vet inte om det blir fler..

Stökigt eller välstädat? VÄLSTÄDAT

Gungar du på stolen?
 ja

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Man vet aldrig

Vilken hand håller du gaffeln i? högerr

Hur många syskon har du?
 2 systrar och två "bröder"

Vad är du mest rädd för? Att de ska hända dom jag bryr mej om något ..

Saltar du på maten? Ja

Gillar du att sjunga? Ja, om ingen hör!

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför?
 Livsmedel,för att det var det jag ville...


Anser du att du är stark? Inte så värst
Brukar du sola? Inte ofta

Vad gör du om du får hicka?
 Jag hickar va annars...

Har du komplex och för vad?  Ibland , alltmöjligt ???

Röker du? Ja

Snusar du? ja

Använder du knark?  NEJ!!!!!!

Kaffe, te eller inget? Kaffe

Har du en besatthet? Många!



Hell yeah  Metallica e tbx lyssnar nu på "Death magnetic" & hurra den låter som Metallica igen , ingen fler St.Anger besvikelse....Håller med Vk´s recensent ++++
Det är ju ingen ny Master of Puppets men överaskande bra !


Metallica: The Day That Never Comes from Death Magnetic out 9/12

Kommentarer
Postat av: Mia

Inte gör det nåt att det var en gammal utmaning, det är kul att läsa ändå! ;-)

Åker du iväg nästa helg?

2008-09-13 @ 08:32:50
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0