Inte riktigt 100 %

Rockband kvällen blev ju som vanligt rolig, men lyckades jag få 100 % näää men 99% på trummor på en Ramones låt jag e rätt nöjd ....Får se om de går bättre med Tommy Lee pinnarna sen...

Ja L8 kan ju vara nöjd hela dan som fick 100 % på Trummor , ja och såklart  en massa gånger på sång ...Trummorna de e IMPONERANDE...


Fint väder blev det idag oxå .....

Dagens kattkort e från igår Lizaloop och Lila.


Måste ju bara visa hur fint det blommar hos mej ....


Dagens video till Min Dr.phil ( näää det e ingen jävla ballad..) HAHAHA

Edguy - Fairytale

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Men fy faan vilken ful bild på mig annika

2008-09-06 @ 18:42:15
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0