I morgon går jorden under

Hoppsan då läste just det på Expressen... Ja men va ska man hitta på ikväll då , måste ju avsluta storstilat eller ???

Jag som satt här och var så förbannad över att min kamera slutat funka, inte så mycke att bry sej om då ?

Måste ringa chefen se om ja kan få ut förskott på lönen ...



Hur som helst blev det fint väder idag oxå ... De e aldrig fel !

Tycker min blomma jag fick av L8 e rätt cool...

Nu ska jag åka en sväng till Vindeln med Lizaloop, måste väll köpa värsta fest middan nu ...

Lisa fixar och donar med saker & kläder till lille Leonard som vi e mostrar till, ehh jag karnske borde göra de jag med ???
Eller nä inte än det blir väll jul eventuellt , och han fick ju de finaste jag kunde komma på att ge honom ..


Dagens kattkort Zelda & Vince


ha en bra "last day " allihopa ...

REM End Of The World As We Know It (And I feel Fine).

-It's the end of the world as we know it.
It's the end of the world as we know it.
It's the end of the world as we know it and I feel fine..............

Kommentarer
Postat av: Micke

Då slipper du betala tillbaka förskottet!! Det är rätt, mina tag! haha!

2008-09-09 @ 17:30:50
URL: http://beckfjall1.blogg.se/
Postat av: Zassi

Nämen? Ska jorden gå under? Oj då måste jag klicka in o kolla.



Toksöt kattbild :)

Kramiz//z

2008-09-09 @ 20:35:59
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Mia

Bäst att leva ut för fullt idag då??? Har en utmaning till dig...

2008-09-10 @ 08:01:35
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Christa

Vaknade även idag... Lika grått som alltid ute.

Tänkte att kanske det var giftig rök, men ICKE.

Bara vanlig dimma så man får välan betala räkningar och laga mat som vanligt. ;-)

Härliga bilder på både katter o blomma

Kram

2008-09-10 @ 10:55:41
URL: http://hissen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Å snart är det dop så det är bara att slänga upp storbörsen till nån fin present nu när du är i sholm!!

2008-09-10 @ 10:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0