Helg och älgkött ....

Äntligen helg...Om 2 veckor har ALLA kineser åkt hem nedräkningen kan börja !

Jag och mina systrar har varit hos mors fars och paketerat & fått en massa älkött, så toppen nu har jag mat ett tag framöver !

Jag träffade syster sonen Leonard idag oxå det var länge sen nu... han och kattungarna växer hela tiden, fördelen med kattungarna är att dom spyr inte upp maten *L'


Nu kan oxå nedräkningen inför skoter säsongen börja och tydligen e det inte bara jag som gilla min skoter "Pelle" utan oxå Felix ser ju ut att trivas på den ?


Här ett kattkort som Lizaloop tagit , jag undrar hur kul kan ett element vara ???


Önskar er alla en TREVLIG HELG !

IN FLAMES - My Sweet Shadow

Kommentarer
Postat av: Christa

Hmmm... Roliga element.. Kan det vara därför mina katter är bakom gardinerna och hittar på en massa djävulskap.. Det är alltså Elementet dom vill åt..

garvar

Ha en fin fredag.

kram

2008-09-26 @ 15:06:34
Postat av: Lisse

Ja felix älskar din skoter så vi lär nog tjuva den i vinter!! =) Ha en trevlig helg!

2008-09-26 @ 15:58:46
URL: http://lisses.blogg.se/
Postat av: Mia

Åker dom om TVÅ veckor? Trodde dom skulle åka nu till helgen...

Oj, vad det växer hos dig!

När ska du komma och hälsa på förresten?

2008-09-29 @ 07:41:13
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Christa

Hoppas allt är bra???

kram

2008-09-29 @ 10:20:13
URL: http://hissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0