Effektiv idag ...

Efter jobbet har jag hunnit med att byta gardiner i rummet, slängt i en tvätt & torkat alla golv här hemma, det är en lek att städa efter 7 katter jämfört med 300 kineser på parken...


Lila e en riktig kämpe, som kan själv kolla bara ...
 
Mamma Sixxan övervakar men de går ju så bra......

Var ute igår och inhämtade lite frisk luft , och tog lite kort här omkring mitt hus..


Nu ska jag ta mej en kopp kaffe , medans jag var så effektiv idag och lagade lunch , skulle jag koka kaffe samtidigt ..ehh ja de gick ju inte så bra kaffe över hela spisen , men maten blev iallfall bra :)

Dagens video till Matmia (till slut ska vi nog lyckas ses !!!)

FRIDA (ABBA) - 'I Know There's Something Going On"

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-09-02 @ 18:20:16
Postat av: Carola

Hej Annika, kolla min sida, så kan du se något gulligt, det blev två gula och en svart dunboll i går. Dvärghönan har varit duktig. Allt väl hoppas jag. =)carola

2008-09-02 @ 18:22:41
Postat av: EVA

Fina bilder och tisdagstemat kändes rätt så onyttigt...hehe !



Hoppas du haft en härlig sommar !

***

KRAAAM EVA

2008-09-02 @ 18:38:36
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Mia

Godmorron! Du är ju för gullig!!! L

Kan förstå att det är en petitess att städa när du kommer hem, fy attan vad dom skitar ner på ditt jobb.. :/

2008-09-03 @ 07:16:29
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Christa

Vilken härlig kontrast med dina gardiner och alla

( M C ) på väggen.

Vilken duktig liten kissemiss.

Mina är två riktiga stollar nu när det börjat känna sig hemma på riktigt.

Far högt o lågt och retar hunden fniss

Ha det gott

Christa

2008-09-03 @ 13:37:49
URL: http://hissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0