Uppdatering efter helgen som gått !

Fredan var trevlig käkade middag hos Lisa & Peter, gick sen till Lotta och Alexandra och tittade på idol...
Gick hem och somnade framför tvn (som vanligt!!!)

På lördan var de Leonards dop , det gick hur bra som helst han skrek lite grann men de har jag oxå lust att göra varje gång jag måst gå till kyrkan .
Efter dopet var det fika hos mors-fars , roligt att morbror lars & lena kunde komma *L*


Lördag eftermiddan och kvällen var trevlig , jag och Lotta slängde ihop en tacogratäng som blev såsig och god...vi tittade på stjärnor på is , det var ju ett roligt program , jag skulle då inte vara så duktig efter 6 veckors träning !
senare på kvällen skulle vi se film det slutade som vanligt Annika somnade i soffan...

Igår tittade vi lite på OZ , snart kommer ju säsong 6 ner ramlande i brevlådan !


Igår flyttade lilla Vince till Lisa & Peter, så nu har jag Mamma Sixxan , extra mamma Zelda och kattungarna Puma och Lordi kvar ....

Idag på jobbet var det så LUNGT och SKÖNT nu har alla kineser åkt hem & bäst av allt jag har fått en arbetskamrat, vi har just börjat tvätta upp sängkläder efter ca 300 personer, sen när det e klart börjar det stora utstädningen, dom skulle städa ur rummen dom bott i.......eller hur !!! det ser för jävligt ut har hittat allt från matrester till älghorn !!!

Best Sunday Dress-Hole

Kommentarer
Postat av: Mia

Jaaa, hör av dig!!!

Det känns som om det viktigaste just nu är, att dom har åkt så ni kan jobba i lugn och ro och inte behöva komma tillbaka till jobbet i morron för att se att arbetet i princip var ogjort...

2008-10-06 @ 15:02:01
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Christa

Så gullig i dopklänningen men tshirten är ju coooool.

Ha det gott nu när det är Kinesfritt igen..

Kram

2008-10-06 @ 15:18:21
URL: http://hissen.blogg.se/
Postat av: Emlan

Två sötnosar i ett och samma inlägg!!

2008-10-08 @ 23:03:43
URL: http://metrobloggen.se/eemlaan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0