Så rolig helg...

Så var det vardag igen och tbx till tvätten på jobbet!

Helgen har varit toppen ! Massorav  Rockband spelande , hur kul som helst med dubbla trummset,även om jag måste erkänna att L8 vann dom flesta av våra dueller!!!

Men det absolut roligaste i rockband väg var att L8s föräldrar provade spela trummor, och det har ju även Pernillas föräldra gjort så nu mor och far står ni på tur !

Igår följde Alexandra med mej hem för att mata katterna, när hon öppnade mitt kylskåp sa hon

-Annika varför köper du inte mera mat??

- ja men vadå jag har ju mycke i kylsåpet nu ...

-nä och du har inte mycke i skafferiet heller..

-ja men jag ska handla nån dag , jag lovar ...hahaha

Sen konstaterade hon att jag fick 2 kattungar som ska bo kvar hos mej istället för 1 som jag hade tänkt...
hennes kommentar till det var ...

-Men Annika hur ska det gå me 4 katter 2 stora och 2 små, du som är sååå fattig !!!

HAHAHAHA

ja jag vet inte hur jag ska tolka de här ????



Nu ska jag åka till vindeln , och hälsa på Matmia, så kul det ska bli !


Dagens video tilll AG 90 !


Nena & Band "Rette mich" - live - 1984

Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Ja hon har roliga kommentarer helt klart! Ha ha ha...



Och såklart måste DINA föräldrar nu anta utmaningen och komma hit för att provspela! ^^

2008-10-13 @ 13:27:43
URL: http://icelady.blogg.se/
Postat av: Mia

Du är sååå välkommen! L

2008-10-13 @ 13:35:12
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag blev så glad över ert besök, så det kan ni inte tro! L

2008-10-13 @ 19:50:29
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0