Regn och rusk...

Tur att jag jobbar innomhus... Det känns som att tvättberget på jobbet aldrig tar slut , var runt i huset och hämtade ett lass till idag phu...

Men snart är det äntligen helg , bara en arbetsdag kvar ...

Vad gör jag då för att roa mej i det trista höst vädret då jag inte jobbar ???
jo jag har beställt dom första 4 säsongerna av en av mina favorit serier som gått på tv BAD GIRLS...
 
 

Oxå lyssnar jag på Ac/dc s nya "Black ice" & Cradle Of Filths nya "Godspeed on the Devils thunder" bäst i år förutom Mötley crues "s.o.l.a" (såklart )

Jag längtar efter en fungerande kamera men de blir att köpa en ny framöver jag lovar!

Här en video från Bad Girls för er som missade den serien på tv !
Bad Girls Nikki & Helen

Kommentarer
Postat av: Mia

Kan du se en ände på det där jobbet??? L

Lång dag här, usch!

2008-10-09 @ 20:51:19
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Micke

Det var verkligen en dunderplatta, aldrig fel att höra den innan man köper den!

Stort tack för detta!!



Kramis!! :)

2008-10-09 @ 22:05:04
URL: http://beckfjall1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0