And Winter Came...



Nu e det ned räkning 2 dagar kvar tills det e helg , 3 arbetsdagar kvar innan jag blir arbetslös...
18 dagar kvar till VINCE NEIL på fryshuset i Stockholm.

Nu har jag tagit fram julgranen oxå och peppar peppar den står fortfarande upprätt trots 2 kattungar i huset ...
 
Köksgardinerna i kvällsbelysning...




Nu ska jag se dom sista avsnitten av Bad Girls , lite trist att det snart e slut nu... & att båda mina favoriter från serien inte e med i dom sista avsnitten!
 
Så vad ska jag roa mej med sen , har försett mej med 2 nya filmer ...
 

Sixxan & Puma myser i Mötley Rummet...
 
Dagens video bästa låten från D.A.D s nya cd...

D-A-D - Beautiful Together

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Va, e ni klara med städningen då?

2008-11-26 @ 21:05:46
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh vad dom har det gott, kissarna hos dig... L

Hmmm, du är före mig när det gäller granen, dt gillar jag inte, jag ska vara först och min kommer fram först i morron! S

Såg du tipset om glöggen? Spetsa med rom!

2008-11-26 @ 22:06:15
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Lila Fågeln

Oj, Streets of Fire! Vilken klassiker! :) Det var inte igår man såg den...



Du är en jäkel på att julpyssla om hemma måste jag säga. Imponerande.



Ha'de!

2008-11-27 @ 09:35:04
Postat av: Mia

Attans! Jag kan inte sätta upp granen förrän elektrikern har varit hit...visst är det synd om mig??? ;-))

2008-11-27 @ 12:06:40
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0