Snart e de måndag igen...

Jag har haft en  super trevlig helg hos L8, Fredde & Alexandra, med massa spelande, film & god mat ...
image1667
Nu e det verkligen vår tecken överallt i naturen ...
inte alla e lika mysiga...


Mysigast stil har ändå Elvis *L*
image1669

Jag fick oväntat besök idag oxå av mors fars ..dom fick både kaffe och tilltugg !!!
image1670
ja dom har ju oxå varit unga en gång i tiden !!!  hehe


Dagens video till den mesta vinnaren i Puzzle Quest  L8 !

Grattis eller va nu byns bästa förlorare ska säga ...

Kommentarer
Postat av: Mia

Nu får du börja skärpa dig, du måste ju vinna NÅN gång! ;-))

2008-05-04 @ 18:04:16
Postat av: Ice Lady

Varsågod! ;-) :-P

2008-05-05 @ 00:44:06
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: Borthy

Jag tror minsann du är lik din mor!
I dag när jag var och handlade såg jag en pocketbok om dina grabbar. Tror den hette något med Dirt? har du läst den? Annars får jag nog skicka den till dig om du inte fått tag i den....men du har nog läst den för länge sedan? ! Tänkte i varje fall på dig! kram

2008-05-05 @ 04:04:16
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0