Att älska som en porrstjärna...


Nu har jag läst ut boken, den var jättebra, över förväntan.. 4+ av 5 helt klart !!!

Idag har jag Challis hund Lovikka ,hon ska vara här imorron oxå...som tur e så är hon van vid katter , när vi kom hem efter en sväng runt byn satt lilla Miss.Sixx här och käkade och hon gicka bara undan en bit och Lovikka var mer intresserad av att gå in och få frukost.

Miss.Sixx  hur fin som helst *L*

Kort från min och Lovikkas promenad..




Nu väntar jag på att "gubbarna" ska komma och gräva så att min berg värme snart funkar, hörde att det funkar toppen hos syrran Lizaloop !


Här en till ny låt från Disturbed´s kommande cd...



Disturbed - Perfect Insanity

Kommentarer
Postat av: Mia

Nu har du fått en ny katt, ser jag! Inte kommer hon att lämna din gård... :-))

2008-05-22 @ 14:50:15
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Inga böcker har jag hunnit få än, dumma Bokus :-(



Du får komma och låna Dexter så du har något att göra!

2008-05-23 @ 08:41:35
URL: http://prude.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0