Söndag och snart en ny vecka...

Som sagt var veckan som var väldigt tung med 2 begravningar,men oxå en tid för eftertanke ,om vad som är VIKTIGT i livet ,och framför allt att man ska vara rädda om varandra och tala om saker som känns viktigt nu ,för vem vet imorron kan det vara för sent....

I början av veckan har jag inte så stora planer ska åka in till Vindeln och fika med några vänner,sen på fredag kväll åker jag till min älskade Sussie i Stockholm ...blir nog en grymmt mycke bättre vecka än förra veckan av förståeliga skäl..

Idag har jag roat mej med att skotta snö,sitter nu och väntar på en kompis som ska komma hit och dricka kaffe.
image1447
jag har fått hem en av mötley tröjorna jag beställde hurra ..ännu en till samlingen ..

Den nya & min crue garderob+ min favvo jacka !
Dagens video till er alla !

Kommentarer
Postat av: ejmis

Tänkvärda ord!
Hoppas du får en bra vecka! Kram!

2008-03-02 @ 13:54:00
Postat av: Mia

Att det ska behövas så mycket sorg för att komma till insikt om vad som är viktigt..:-(
Kram till dig!

2008-03-02 @ 14:41:14
URL: http://www,matmia.blogg.se
Postat av: Lizaloop

ska du redan dit, hur länge ska du vara där då?

2008-03-02 @ 18:48:31
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Ice Lady

Håller med dig 100 %! Sant så sant!

Sen har du ju (utöver din Mötley jacka) en skitsnygg kavaj du passar ypperligt i! ;-)

2008-03-02 @ 22:35:11
URL: http://icelady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0