Vilket uppvaknande :)

imorrse vaknade jag, av att Zeldas lilla plinga hon har på halsbandet ,lät pling pling pling & eftersom Miss.sixx sovit här första natten trodde jag att dom bråkade eller lekte !!! men nä Miss.sixx hade lyckats öppna ytterdörren släppt ut dom båda & Zelda hade lyckats få med sej en näbbmus in som hon jagade hysteriskt i sovrummet,det slutade med att jag släppte ut musen och Zelda fick stanna inne ...

Arbetsdan har bestått av skurning sköljning och inoljning av altan och bro ..phuuu så varmt det varit ...

Nu e de lång helg jag har just käkat middag och ska sätta mej ute i solen och ta ett glas vin eller 15 ...hehehe


Zelda

Miss.Sixx

Sommar sommar sommar ...

Tack till syster Lizaloop som shoppat åt mej idag !


Dagens video till John i Lycksele som troget läser min blogg !

Motley Cure - Punched In The Teeth By Love (Live 2000)

Kommentarer
Postat av: John

Ja hur hedrad känns inte detta =) plus att du valde en av mina favoriter från New Tattoo utan att du visste =) tacl tack rock on´ Crüehead forever!!

2008-06-05 @ 17:40:16
Postat av: Mia

Ha det gott i värmen, lillan! Jag ringer nån dag/kväll!

2008-06-05 @ 18:11:57
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: CrimsonAnna

Ser ju skönt ut. och så söta kissarna är:)

2008-06-05 @ 21:50:28
URL: http://www.metalanna.blogspot.com
Postat av: Hera

Ligga och mojsa på gullfiber...skulle ju aldrig falla en in...men är man katt så är man lite tuffare :-)

2008-06-05 @ 23:13:48
URL: http://hera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0