Sjuk......

Jag har ont i skallen ont i kroppen feber osv , men som tur e har jag goda vänner Pernilla kom nyss ner med medicin,OZ säsong 5 & Sharon Osbourne´s självbiografi , jag fick hem säsong 1 av Gene Simmons "family jewels" igår oxå !
Jag tror mitt tillfrisknande blir rätt ok !


Katterna har då roligt idag , solen har visat sej mellan regnskurarna ..
  
Zelda spanar in Miss.Sixx                       Sixxan tar de med ro ...                              TJOHooo

Min snälla arbetsgivare var nyss förbi med kattmat han köpt åt mej i Umeå igår ,han frågade oxå om sjuklingen hade allt hon behövde , inte illa att ha  så snälla människor ikring sej !

Jag läste nyss att TOMMY LEE & PAMELA ANDERSON flyttat ihop igen, så kul för dom ...men jag tror ett stort LYCKA TILL e på sin plats att säga..


Nu ska jag bädda ner mej i soffan framför Oz ,med katterna ,treo och ISVATTEN ...

Ha en trevlig lördag allihopa ,L8 du får hälsa och gratta Fredde Och din Pappa så mycke från mej !

Dagens video till Robert , jag ska försöka fixa låtarna åt dej till veckan ! Och vad sägs om att ha en egen CRUE FEST i sommar ???

Goin' Out Swingin - Motley Crue ***NEW SONG**

Kommentarer
Postat av: Mia

Krya på dig, lillan!

2008-06-14 @ 14:35:42
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Lördagen gick MYCKET bra, tack för presenten gumman ;)

2008-06-16 @ 08:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0