ÄNTLIGEN !

Idag fick jag hem 2 av 4 Mötley crue "Saints of Los Angeles" cd skivor, väntar nu bara på japan delux cd och Usa tryckta cdn !

  

Nu ska jag en sväng till Vindeln och shoppa sen ska jag ha Frodo här en stund, det var ett tag sen sist !

Idag har jag slipat väggarna jag spacklade igår, kände mej rätt grå och dammig då jag kom hem , imorrn blir det tvätt av tak väggar och golv, sen äntligen blir det målning igen !

Vädret fortsätter envisas med att vara regn regn regn och mer regn och en massa blåst , nu e jag less på de här , det e katterna oxå dom sover mer än vanlig, men lilla Sixxan ville då gå ut när jag kom hem ,fångade henne på väg ner från altan räcket :)



Takida - Score

-The tears and joy keep us together
I need a sign again, will we ever..............

Kommentarer
Postat av: Patric

hojt, vad är det för skillnad på dom där 2 skivorna då?, jag har japan releasen och väntar på den som finns i sverige. men om du väntar på japans o USAs, vilken är det där då?



fin samling du har

2008-06-25 @ 21:06:28
Postat av: Lizaloop

ha det så bra här hemma, nu åker vi snart, peter är hemma idag så du behöver inte gå till frodo!

2008-06-26 @ 09:47:15
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0