Mer än halva arbetsveckan avklarad !

Idag har jag skurat kök ,STORT kök tar nog mist 2 heldagar till innan det e klart ... till och med min keps var genomblöt då jag kom hem , (ska försöka komma ihåg kameran imorron ) !!!


Katterna har roat sej själva , sen jag kom hem , jag har legat i soffan och har nu till slut läst boken EXTREME Sharon Osbournes bok som jag fick låna av Pernilla, den var jättebra .Hon uttrycker sej verkligen HAHAHA


Fick nyss ett mms av Zikkan som är på Iron Maiden ...hmm hade varit kul att se dom igen ...


Iron Maiden-The trooper

Kommentarer
Postat av: Mia

Herregud, vad du sliter! Hörde att det skulle komma lite bärplockare...är det för dom du målar o skurar??

2008-07-16 @ 22:03:02
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0