För upptagen...

Har jag varit i helgen , med min nya karriär....som trummis i Hell vårat band i spelet Rockband ...sjukt kul och jobbigt spel..


På jobbet går det framåt imorrn blir köket färdig städat phuuu, (som svar på frågan ja det är f.d Hällnäs sanatorium) , sen i veckan blir det att städa ut en massa rum , snart kommer ca 300 kineser som ska bo där under bär säsongen !!!

Här hemma har jag en väldigt gravid kisse Miss.Sixx , det ingick inte i mina planer men men ... nu vet jag iallfall att honn inte är steriliserad !!!!



Tack L8 & Fredde för en supertrevlig helg och godmat ...
Tack oxå till Morgan som hade med sej Rockband, som nu e L8´s ... whooo så kul det är ...
Men det dröjer innan vi e så här bra ... Självinsikt tror jag de kallas !!!
Vagiant - "Seven

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Visst kommer du till vindeln någon dag till utställningen och hjälper till?!

På lördag hade vi tänkt ta ett par öl här med ullis och henkan!

Nu ska jag en snabbis till nettan och tigga mig kaffe!

Gravid katt..det kan väl aldrig vara Panther som varit framme...

Vi hörs!

2008-07-22 @ 16:33:51
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: CrimsonAnna

Hoppas att du hittar bra hem till kattungarna som kommer

2008-07-22 @ 17:34:45
URL: http://www.metalanna.blogspot.com
Postat av: FrökenX

Ser på din kisse och jämför med magen på min... ganska lik...bara att min är en hane, bantning kanske vore något för honom när jag jämför. :-)

Lycka till med kissarna!

2008-07-29 @ 15:47:22
URL: http://onagirlsmind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0