För jag ska måla hela världen .....

Mitt målande av garaget på jobbet blir klart imorrn..  så vad gör jag på min fritid då ???? Målar hemma !

Bilder på de kommer först då jag e klar...

Idag har jag då ÄNTLIGEN fått vara och hälsa på lille Leonard och givetvis hålla i honom men jag glömmde ju kameran hemma, men pappa Lars tog lite kort med Challis kamera på jag och Leo , så fort hon kommer hem ska jag visa dom...
Visar en av bilderna moster Lisa tog i går.
Alla mådde bra och han var så fin och snäll...


På lassa sprang jag på en klasskopmpis från gymnasiet ,hon kallades Mamma i klassen och jag va Lillan (eller är för många än) ROLIGT var det att ses & som sagt du och "pappa" hahaha är så Välkommna hit i sommar när ni har vägarna förbi...


Mitt i denna glädjens dag fick jag höra att en vän från förr  , som jag druckit oräkneliga koppar kaffe hos och haft trevliga pratsunder med gått bort.


Vila i frid A.

Kommentarer
Postat av: Korneliusuna

Good people of togo i was here ok.

2008-12-04 @ 07:13:16
URL: http://korneliusuna.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0