Internet problem...

Jag har inte kunnat blogga pga av problem med internet,just nu funkar det men felet e inte riktigt fixat än..

Så vad har hänt sen sist....

Jag hade en trevlig dag i torsdags i vindeln ,lunch med arbetspolarna och sen kaffe hos en Mega stolt Mamma,hon har gått en kurs som alla "städtanter" gått,där man om man klarade den sen fick typ städ körkort!!!
På slut provet fick Mamma max poäng..och sa att jag skulle tala om för alla hur duktig Mamma jag har *L* så då gör jag det här ....Grattis Mamma !
 Mamma och mitt första kusin barn Tilde.

Igår var jag hos Lotta och var med Alexandra medans L8 jobbade,en trevlig dag *L*

Kvällen tillbringade jag i soffan för det mesta sovandes,e fortfarande inte riktigt kry,så det blir en lugn kväll idag oxå!
image1276
Idag är det 1 år sen min Älskade Mor-mor dog ...jag saknar och älskar henne så enormt mycket!

Elvis "moody blue"

Ha en trevlig lördag !

Kommentarer
Postat av: Mia

Är det därför det har varit lite tyst omkring dig...ja men det förklarar ju allt! Trodde du hade ledsnat... :-)

2008-01-26 @ 16:51:58
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Ice Lady

Tack så mycket för hjälpen! Var guld värt! :-)

2008-01-26 @ 18:52:01
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: Lizaloop

Nu är jag hemma från jobbet, och ledig i tolv dagar, hehe jag säger till vilken dag du får vara hundvakt, jag sa inte torsdag till nettan för det va väl då du å marika skulle ut och käka?

2008-01-26 @ 19:14:16
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0