Trevlig dag & kväll...

Idag har jag varit och shoppat åt katterna i Vindeln, hälsat på en del vänner , sen ikväll har jag varit och käkat julbord på Kronlund som f.d chefen bjöd på, TACK det var super gott och trevligt. ( synd bara att inte Matmia jobbade ikväll !)


Tänkte att nu e det ju bara 3 dar tills Stockholms resan så nää jag behöver inte handla så mycke mer än åt katterna...
 
ehhh tur ja har lite pajer i frysen , borde nog köpt nått mer men men ...
Mer pengar till S-holm !!!
 Nöjda kattungar iallfall...

Dagens video till Pernilla, tack för utryckningen igår...

Social Distortion - Story Of My Life

Kommentarer
Postat av: Mia

Jaaaaa! Jag tycker också att det var synd att jag inte jobbade, nu när du var dit! Men det går fler tåg... L

Jag hade i alla fall varit med på ett hörn tidigare på dagen :-)

2008-12-10 @ 21:35:48
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0