Yeah it´s Friday ....

Det är verkligen april väder,igår snö och grått ...Idag skiner solen och det droppar från taken...

Det blev en bra dag igår, trots vädret !
Hade en kaffe date med Pernilla,där vi som vanligt avhandlade alla livsviktiga ämnen (sex drugs & rock´n´roll) hahaha !!!
...ser nu framemot Singstar festen hos henne och Patrik på lördag !
image1565
Hipp Hipp Hurra för Elin som fyller år idag...Och för att jag får tbx på skatten YEAH

Uteplatsen fram skottad,Panther har dragit iväg på turne igen...& shit nu e verkligen min Dr.pepper lipsmacker slut,måste nog åka till usa och köpa en ny,ehh nä så mycke får jag inte tbx på skatten !
image1569
Skål & trevlig helg önskar jag er alla ....
COURTNEY LOVE "Dirty Girls (Pop Version)" 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Nu är det ny tävling hos mig: Välj din kom-i-vårform-vinst! Hoppas du vill vara med. Trevlig helg!

2008-04-04 @ 15:27:32
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: carola

Hej snygging !
Klart vi ses i morrn ! Hade tänkt hinna förbi dig i veckan men....ja du vet nog hur det är. Frågade Britt om hon skulle med , men tyvärr jobbade hon helgen. Men syrran kanske kommer !
Ha en bra kväll ( dags för strypkoppel på "gammkatten"?)

2008-04-04 @ 18:51:59
URL: http://nattdis.blogg.se
Postat av: Emlan

Hej!
Ja vi hade jätte trevligt. både i fredags och igår. Idag mår man ju inte toppen men..
Hoppas du mår bra idag. puss puss

2008-04-06 @ 23:08:46
URL: http://metrobloggen.se/eemlaan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0